mandag 27. juli 2015

Sommerferie

Lenge siden sist 😃 Da jeg ikke kan strikke pga musearm / betennelse i armen, så får jeg heller blogge om den fine turen vi hadde til Stavanger 😃





Turen gikk over fjellet mellom Setesdal og Sirdal. Vi så en del snø. Selvsagt måtte vi jo stoppe 😃








Vi kom frem til Thon hotell Stavanger. Parkering av bilen var ikke det letteste 😳 ned i tilfluktsrom / tunnel som var gjort om til parkeringshus. Det var så trangt.




Vi hadde ett kjempe fint rom i 5 etg med utsikt mot Domkirken. Gutta hadde eget rom og koste seg med filmer på kvelden 😃

Onsdagen bestemte vi oss for å gå opp til Prekestolen. Det var 3.8 km med 380 høydemeter.








Det var tungt og jeg har aldri opplevd slik høyde før. Det var så skummelt, men også så vakkert.
Gutta var superflinke til å gå. Ingen klaging.

Så nådde vi toppen 😃 det var så vakkert, men akk så skummelt. Jarle var den eneste som turde å gå ut på platået. Gutta og jeg holdt oss godt inne mot fjellveggen 😃








Turen tok til sammen 3 timer og 50 min. Da vi hadde 200 meter igjen til bilen, begynte det å plaske ned. Vi var så heldig at sola skinte hele turen 😃

Mer kommer 😃


Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Ser og høres ut som en flott tur! Koselig at du er tilbake på bloggen:)!!!!

    SvarSlett