søndag 27. januar 2013

Hals

Lenge siden sist, men strikker allikevel selv om jeg ikke har lagt ut noe her på en stund ;-)

Gutta har fått dilla på sterke farger. Så det ble en oransje hals :-)

Mønsteret heter Man (or anyone) cowl. Etter mye leting på ravelry hvor jeg ikke fant noen jeg synes var fine eller kule, spurte jeg Lisbeth om råd. Og vips så kom det en mail med mange fine :-) takk.

Har strikket den med pickles garn, baby merino, pinne nr 5, dobbelt garn. Dette garnet er mykt og godt.







3 kommentarer:

  1. Se der ja, der er den ferdig. Så flott den ble og fargen er helt nydelig. Herlig at gutta dine vil gå med slike sterke farger.

    Håper alt gikk bra i dag. Ha en fin uke Tone.

    klem

    SvarSlett
  2. Kjempefin hals. Fikk egentlig lyst på en slik selv jeg :)
    Og knallfin farge!

    SvarSlett
  3. Oransj er super-kuuult, go gutta!!!!
    Får vi kanskje se dem "live" snart? Hils!
    Klem fra oss til dere.

    SvarSlett