lørdag 28. januar 2012

Tova tøfler

Var på reunion med 4 fra ungdomsskolen rett over nyttår. Det var så koselig å se de :o) Følte at jeg måtte ha med noe til vertinnen, Hilde, og da ble det jo selvsagt noe som var strikket. Men jeg glemte å ta bilde av de før jeg ga de bort :o(

Har strikket helt like tøfler bare mye mindre.














Tøflene til Hilde strikket jeg i lilla og hvit Cortina, pinne nr 7, str 38 - 39, 15 masker og 136 gr.


De små tøflene er veldig greie å strikke når man er på fotballtrening med minsten. De er også strikket i lilla og hvit Cortina, pinne nr 7, str 24 - 25, 10 masker og 70 gr

Fotografen Aleksander er i sving her også ;o)

2 kommentarer:

  1. Fine de er! Må spørre deg hvordan du lager dem en vakker dag - foreløpig har jeg nok å strikke noen måneder ;)!
    Tine.

    SvarSlett
  2. Du kan få oppskriften hvis du vil. Veldig enkle å strikke, men litt plunder med å sy isammen ;o)

    SvarSlett